Study Structure (Marketing)

Associate Degree of Marketing

Year I (Major Courses)
No Semester 1 Credit
1 Psychology 1.5
2 Computer Administration 3
3 General Administration 3
4 Business English 3
5 Principle of Management 3
6
Principle of Accounting (1) 1.5
No Semester 2 Credit
7
Global Studies 1.5
8
Business Mathematics 3
9
Introduction to Economics (Microeconomics) 3
10
Business English 3
11
Introduction to Business 1.5
12
Principle of Accounting (2) 3
Year II (Specialization Courses)
No Semester 1 Credit
1 Basic Marketing 3
2 Human Resource Management 3
3 Company and Contract Law 3
4 Consumer Behavior 3
5 Financial Accounting (1) 3
No Semester 2 Credit
6
Marketing Management 3
7
Business Statistics (1) 3
8
Financial Management 4.5
9
Consumer Behavior 3
10
Financial Accounting (2) 1.5
Total Credit = 60 Credits

ការពិពណ៌នា

  • មូលដ្ឋានចម្បង ៖ ដើម្បីសិក្សាជំនាញម៉ាឃិតធីង កម្រិតបរិញ្ញាបត្ររង ឲ្យ​ទទួល​លទ្ធផល​​ប្រកបដោយផ្លែផ្កា សាកលវិទ្យាល័យ​តម្រូវ​ឲ្យ​បេក្ខជន​មាន​ចំណេះដឹង​ជា​មូលដ្ឋាន​លើ​មុខវិជ្ជា​ ភាសាអង់គ្លេស ពិជគណិត និងពលរដ្ឋវិជ្ជា ។
  • កម្មវិធីសិក្សា ៖ សិក្សាមិនឲ្យលើស៣ឆ្នាំសិក្សាសម្រាប់និស្សិតពេញម៉ោង និង​មិន​ឲ្យ​លើស​៥ឆ្នាំ​សិក្សា សម្រាប់​និស្សិត​មិន​ពេញ​ម៉ោង ដែល​ក្នុង​នោះ​តម្រូវ​ឲ្យ​សិក្សា​យ៉ាង​តិច ៦០​ក្រេឌីត ។

គោលបំណង

  • យល់ដឹងនូវតម្រូវការពិតរបស់ក្រុមអតិថិជន ដែលទាក់ទងនឹងដំណើរការសង្គម និងការគ្រប់គ្រង
  • យល់ដឹងនូវឥទ្ធិពលជាប់ទាក់ទងគ្នារវាងមជ្ឈដ្ឋានខាងក្នុង និងខាងក្រៅអង្គភាព
  • យល់ដឹងនូវកំលាំងជំរុញ ដែលមានពីខាងក្នុង នឹងខាងក្រៅ
  • យល់ដឹងនូវចរិតលក្ខណៈ និងភាពពាក់ព័ន្ធគ្នានៃភាពសំខាន់ៗ ដែលមានទៅលើដំណើរការសម្រេចចិត្តរបស់អ្នកប្រើប្រាស់
  • មានមូលដ្ឋានគំនិតក្នុងការស្រាវជ្រាវ ទាំងតាមគុណភាពវិស័យ និងបរិមាណវិស័យ
  • យល់ដឹងនូវការព្យាករណ៍ អំពីបរិមាណទិញនាពេលបច្ចុប្បន្ន និងពេលអនាគត
  • ទទួលបានចំណេះដឹងជាពិសេសទៅលើការយល់ដឹង នូវតម្រូវការពិតប្រាកដរបស់មនុស្ស (អតិថិជនគោលដៅ) ការបង្កើត ឬបញ្ឈប់សេចក្តីត្រូវការ ការចង់បាន និងការទាមទារចាំបាច់របស់ពួកគេ (ការជំរុញឲ្យមនុស្សមានសេចក្តីត្រូវការ ឬការធ្វើឲ្យពួកគេលែងមានសេចក្តីត្រូវការ)
  • យល់ដឹងពីសមាសភាពពាក់ព័ន្ធ នៃការរៀបចំផែនការយុទ្ធសាស្រ្តម៉ាឃិតធីង ដែលមានប្រសិទ្ធភាពយល់ដឹងពីអភិសមាចារ្យ (ក្រមសីលធម៌វិជ្ជាជីវៈ) ជាអ្នកម៉ាឃិតធីង ឬក៏ជាវិនិយោគិន។

លទ្ធផលសិក្សា

ក្រោយពីបញ្ចប់ការសិក្សា និស្សិតមានសមត្ថភាពដូចខាងក្រោម ៖

  • មានសមត្ថភាពអនុវត្តឆ្លើយតបបានត្រឹមត្រូវនូវរាល់ការពាក់ព័ន្ធជាមួយដំណើរការសង្គម និង​ការគ្រប់គ្រង​របស់​អតិថិជន​គោលដៅ
  • មានមូលដ្ឋានគ្រប់គ្រាន់ក្នុងការចូលរួមវិភាគ SWOT បានល្អ
  • កំណត់បាននូវយុទ្ធសាស្ត្រផ្សព្វផ្សាយមានប្រសិទ្ធភាពទៅលើអតិថិជនគោលដៅ
  • ជ្រើសរើសយកល្បាយឥទ្ធិពលសំខាន់ៗ​បាន​ត្រឹមត្រូវ ដើម្បី​ប្រើប្រាស់​ឲ្យ​មាន​ឥទ្ធិពល​លើ​អតិថិជនគោលដៅ
  • ផ្តល់ព័ត៌មានដែលមានគុណភាពសមស្រប ដើម្បី​ធ្វើ​​ជា​ជំនួយ​ក្នុង​ការ​សម្រេច​ចិត្ត​បាន​ត្រឹមត្រូវ
  • ព្យាករណ៍ត្រូវបរិមាណទិញ ឬលក់ចេញនាពេលបច្ចុប្បន្ន និងពេលអនាគត
  • អាចផ្គត់ផ្គង់ត្រូវតាមសេច្ចក្តីត្រូវការរបស់មនុស្សដោយ​ផ្អែកតាមនិន្នាការខ្នាតធំ ( សង្គម ឬ ច្បាប់.. )
  • បង្កើតបាននូវការរៀបចំផែនការយុទ្ធសាស្រ្តម៉ាឃិតធីង ដែល​ធានា​សម្រេច​គោលដៅ​រួម​របស់​អង្គភាព
  • ជាមនុស្សដែលបំពេញការងារសម្រេចបានជោគជ័យ ដោយប្រកាន់ភ្ជាប់ក្រមសីលធម៌ខ្ពស់ និង​ធ្វើ​ឲ្យ​រីកសាយ​កិច្ចសន្យា​សង្គម។
Advanced Logic in Educational Management
Advanced Statistic & Quantative Techniques in Education
Philosophical & Theoretical Foundations of Educational Management
Advanced Research Methods & Techniques in Education
Mangement of Alternetive Education
 

Mode of Study

Monday to Friday

Consists of three groups:

  • Morning
    07:30 am - 10:30 am
    English Extra Time
    10:30 am - 11:30 am
  • Afternoon
    01:00 pm - 04:00 pm
    English Extra Time
    04:00 pm - 05:00 pm
  • Evening
    05:30 pm - 08:30 pm

Saturday & Sunday

Consists of one group:

  • 07:00 am - 11:50 am  
    01:30 pm - 04:30 pm