Study Structure (Marketing) |
Associate Degree of Marketing
Year I (Major Courses) | |||||||||
No | Semester 1 | Credit | |||||||
1 | Psychology | 1.5 | |||||||
2 | Computer Administration | 3 | |||||||
3 | General Administration | 3 | |||||||
4 | Business English | 3 | |||||||
5 | Principle of Management | 3 | |||||||
6 |
Principle of Accounting (1) | 1.5 | |||||||
No | Semester 2 | Credit | |||||||
7 |
Global Studies | 1.5 |
|||||||
8 |
Business Mathematics | 3 |
|||||||
9 |
Introduction to Economics (Microeconomics) | 3 |
|||||||
10 |
Business English | 3 |
|||||||
11 |
Introduction to Business | 1.5 |
|||||||
12 |
Principle of Accounting (2) | 3 |
|||||||
Year II (Specialization Courses) | |||||||||
No | Semester 1 | Credit | |||||||
1 | Basic Marketing | 3 | |||||||
2 | Human Resource Management | 3 | |||||||
3 | Company and Contract Law | 3 | |||||||
4 | Consumer Behavior | 3 | |||||||
5 | Financial Accounting (1) | 3 | |||||||
No | Semester 2 | Credit | |||||||
6 |
Marketing Management | 3 |
|||||||
7 |
Business Statistics (1) | 3 |
|||||||
8 |
Financial Management | 4.5 |
|||||||
9 |
Consumer Behavior | 3 |
|||||||
10 |
Financial Accounting (2) | 1.5 |
|||||||
Total Credit = 60 Credits |
ការពិពណ៌នា
- មូលដ្ឋានចម្បង ៖ ដើម្បីសិក្សាជំនាញម៉ាឃិតធីង កម្រិតបរិញ្ញាបត្ររង ឲ្យទទួលលទ្ធផលប្រកបដោយផ្លែផ្កា សាកលវិទ្យាល័យតម្រូវឲ្យបេក្ខជនមានចំណេះដឹងជាមូលដ្ឋានលើមុខវិជ្ជា ភាសាអង់គ្លេស ពិជគណិត និងពលរដ្ឋវិជ្ជា ។
- កម្មវិធីសិក្សា ៖ សិក្សាមិនឲ្យលើស៣ឆ្នាំសិក្សាសម្រាប់និស្សិតពេញម៉ោង និងមិនឲ្យលើស៥ឆ្នាំសិក្សា សម្រាប់និស្សិតមិនពេញម៉ោង ដែលក្នុងនោះតម្រូវឲ្យសិក្សាយ៉ាងតិច ៦០ក្រេឌីត ។
គោលបំណង
- យល់ដឹងនូវតម្រូវការពិតរបស់ក្រុមអតិថិជន ដែលទាក់ទងនឹងដំណើរការសង្គម និងការគ្រប់គ្រង
- យល់ដឹងនូវឥទ្ធិពលជាប់ទាក់ទងគ្នារវាងមជ្ឈដ្ឋានខាងក្នុង និងខាងក្រៅអង្គភាព
- យល់ដឹងនូវកំលាំងជំរុញ ដែលមានពីខាងក្នុង នឹងខាងក្រៅ
- យល់ដឹងនូវចរិតលក្ខណៈ និងភាពពាក់ព័ន្ធគ្នានៃភាពសំខាន់ៗ ដែលមានទៅលើដំណើរការសម្រេចចិត្តរបស់អ្នកប្រើប្រាស់
- មានមូលដ្ឋានគំនិតក្នុងការស្រាវជ្រាវ ទាំងតាមគុណភាពវិស័យ និងបរិមាណវិស័យ
- យល់ដឹងនូវការព្យាករណ៍ អំពីបរិមាណទិញនាពេលបច្ចុប្បន្ន និងពេលអនាគត
- ទទួលបានចំណេះដឹងជាពិសេសទៅលើការយល់ដឹង នូវតម្រូវការពិតប្រាកដរបស់មនុស្ស (អតិថិជនគោលដៅ) ការបង្កើត ឬបញ្ឈប់សេចក្តីត្រូវការ ការចង់បាន និងការទាមទារចាំបាច់របស់ពួកគេ (ការជំរុញឲ្យមនុស្សមានសេចក្តីត្រូវការ ឬការធ្វើឲ្យពួកគេលែងមានសេចក្តីត្រូវការ)
- យល់ដឹងពីសមាសភាពពាក់ព័ន្ធ នៃការរៀបចំផែនការយុទ្ធសាស្រ្តម៉ាឃិតធីង ដែលមានប្រសិទ្ធភាពយល់ដឹងពីអភិសមាចារ្យ (ក្រមសីលធម៌វិជ្ជាជីវៈ) ជាអ្នកម៉ាឃិតធីង ឬក៏ជាវិនិយោគិន។
លទ្ធផលសិក្សា
ក្រោយពីបញ្ចប់ការសិក្សា និស្សិតមានសមត្ថភាពដូចខាងក្រោម ៖
- មានសមត្ថភាពអនុវត្តឆ្លើយតបបានត្រឹមត្រូវនូវរាល់ការពាក់ព័ន្ធជាមួយដំណើរការសង្គម និងការគ្រប់គ្រងរបស់អតិថិជនគោលដៅ
- មានមូលដ្ឋានគ្រប់គ្រាន់ក្នុងការចូលរួមវិភាគ SWOT បានល្អ
- កំណត់បាននូវយុទ្ធសាស្ត្រផ្សព្វផ្សាយមានប្រសិទ្ធភាពទៅលើអតិថិជនគោលដៅ
- ជ្រើសរើសយកល្បាយឥទ្ធិពលសំខាន់ៗបានត្រឹមត្រូវ ដើម្បីប្រើប្រាស់ឲ្យមានឥទ្ធិពលលើអតិថិជនគោលដៅ
- ផ្តល់ព័ត៌មានដែលមានគុណភាពសមស្រប ដើម្បីធ្វើជាជំនួយក្នុងការសម្រេចចិត្តបានត្រឹមត្រូវ
- ព្យាករណ៍ត្រូវបរិមាណទិញ ឬលក់ចេញនាពេលបច្ចុប្បន្ន និងពេលអនាគត
- អាចផ្គត់ផ្គង់ត្រូវតាមសេច្ចក្តីត្រូវការរបស់មនុស្សដោយផ្អែកតាមនិន្នាការខ្នាតធំ ( សង្គម ឬ ច្បាប់.. )
- បង្កើតបាននូវការរៀបចំផែនការយុទ្ធសាស្រ្តម៉ាឃិតធីង ដែលធានាសម្រេចគោលដៅរួមរបស់អង្គភាព
- ជាមនុស្សដែលបំពេញការងារសម្រេចបានជោគជ័យ ដោយប្រកាន់ភ្ជាប់ក្រមសីលធម៌ខ្ពស់ និងធ្វើឲ្យរីកសាយកិច្ចសន្យាសង្គម។
Advanced Logic in Educational Management |
Advanced Statistic & Quantative Techniques in Education |
Philosophical & Theoretical Foundations of Educational Management |
Advanced Research Methods & Techniques in Education |
Mangement of Alternetive Education |